Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2010 10:26 - Един по-различен ден....
Автор: punkass Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5133 Коментари: 17 Гласове:
6

Последна промяна: 24.02.2010 10:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Честно казано не обичам празниците. Естествено, радвам се като има такива, най-малкото, защото тогава не се ходи на работа и тем подобни. Но настроението ми не е по-добро от предишния ден например. А ми се иска да ми е свит стомаха, да се кефя заради подаръци, пожелания...
И все пак днес имам личен празник. Както колегата ми повтаря от няколко месеца насам: "Като станеш на 21 ще можеш да пиеш бира в Щатите...". Еми ето - вече мога да отида, да си купя кофти американска бира, да седна на някоя пейка и да пия без да се притеснявам от ченгета :D
И колкото и да не се чувствам като пораснала или по-скоро да не ми се иска да пораствам... факт е :) Хора, ставам на 21, одъртявам...
И все пак ще си пожелая няколко неща, защото все пак вярвам, че в този ден пожеланията са искрени и може би все пак ще се сбъднат някога :)


image

Това е най-важното. За да промениш нещо, трябва да разчиташ най-вече на себе си и своите сили.



image

Важно е да живееш на ръба. И да правиш всичко сякаш е за последно. Тръпка да има.


image

Всеки прави грешки. Не трябва да ги заличаваш, а да се учиш от тях. Така ставаш по-силен.


image



Аз намерих този weird guy преди 5 години. И обичам когато правим wierd things заедно, обичам и нашата weird любов :)


image

Това е моята тенденция в живота. Вече е. Преди пренебрегвах и ми беше лесно да кажа "Не мога". Сега казвам "Ще се опитам и ще успея". Помага.



image
Боб Дилън го е казал. И е бил прав.



image

Да...


И накрая...


image


Естествено, най-класическите и важни неща - да съм жива и здрава.
Та това е, порастнах. Искам да си пожелая и този блог да съществува и да радва всички, които минат през него. Оценявам страшно много вашето мнение :)




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. chris - честит ден от мен :-)
24.02.2010 10:31
честит ден от мен
:-)
цитирай
2. punkass - честит ден от мен :-) мерси, ...
24.02.2010 10:34
chris написа:
честит ден от мен
:-)


мерси, Крис :)
цитирай
3. dorichela - Честит Рожден Ден!!!! :) Желая ти ...
24.02.2010 10:48
Честит Рожден Ден!!!! :) Желая ти здравината на скалите, живота на орлите, любовта на гълъбите и всичко онова, което хората наричат щастие!
И тъй като обичам пожеланието винаги да е лично /просто това пожелание много ми харесва и затова го използвах/, искам да ти пожелая да си бъдеш все така готина и да бъдеш много много усмихната! :)
цитирай
4. punkass - Честит Рожден Ден!!!! :) Желая ти ...
24.02.2010 10:50
dorichela написа:
Честит Рожден Ден!!!! :) Желая ти здравината на скалите, живота на орлите, любовта на гълъбите и всичко онова, което хората наричат щастие!
И тъй като обичам пожеланието винаги да е лично /просто това пожелание много ми харесва и затова го използвах/, искам да ти пожелая да си бъдеш все така готина и да бъдеш много много усмихната! :)


Благодаря ти, Дори, страшно си мила :))) Дано всичко се сбъдне :)
цитирай
5. анонимен - има милиони клиширани изрази, с които да се поздрави
24.02.2010 11:31
един рожденник,но...никога не са ми допадали.
Този, който знае най-добре какво би желал си самата ти, punkass.
Пожелавам ти да ти се сбъднат желанията и...да не спираш да желаеш.
До скоро!:)))

0rth0d0x
цитирай
6. sowhat - ихааа , още един рожденник блога
24.02.2010 11:36
освен весковълев и даркейнджъл )))))))))))))

ами честито ти хамериканско пълнолетие, много бири да изпиеш на източното и западното крайбрежие и най вече да си щастлива, правейки изключителни неща, които да ти носят радост
:)
цитирай
7. cefulesteven - Честито, честито, честито, Чар...
24.02.2010 12:20
Честито, честито, честито, Чаровнице!
цитирай
8. punkass - един рожденник, но. . . никога не са ...
24.02.2010 13:04
анонимен написа:
един рожденник,но...никога не са ми допадали.
Този, който знае най-добре какво би желал си самата ти, punkass.
Пожелавам ти да ти се сбъднат желанията и...да не спираш да желаеш.
До скоро!:)))

0rth0d0x



Радвам се, че намина, за да ме поздравиш, много си мил! :)

цитирай
9. punkass - освен весковълев и даркейнджъл ...
24.02.2010 13:05
sowhat написа:
освен весковълев и даркейнджъл )))))))))))))

ами честито ти хамериканско пълнолетие, много бири да изпиеш на източното и западното крайбрежие и най вече да си щастлива, правейки изключителни неща, които да ти носят радост
:)


Нямам нужда от американски бири, българската е най-хубава :) Мерси много!
цитирай
10. punkass - Честито, честито, честито, Чар...
24.02.2010 13:05
cefulesteven написа:
Честито, честито, честито, Чаровнице!


Много ти благодаря, Стеф! :))))
цитирай
11. malkiatprintz - Честито :) Хубави мисли, пожелавам ...
25.02.2010 07:37
Честито :) Хубави мисли, пожелавам ти да ги превърнеш в своя реалност и да вървиш все напред и нагоре :)
цитирай
12. punkass - Честито :) Хубави мисли, пожелавам ...
25.02.2010 09:22
malkiatprintz написа:
Честито :) Хубави мисли, пожелавам ти да ги превърнеш в своя реалност и да вървиш все напред и нагоре :)


И аз на това се надявам! Благодаря ;))
цитирай
13. damnation - Честито пънки :) Всичкото най-най ...
25.02.2010 10:58
Честито пънки :) Всичкото най-най по света, че и нещо в бонус ти пожелавам :)
цитирай
14. punkass - Честито пънки :) Всичкото най-най ...
25.02.2010 16:57
damnation написа:
Честито пънки :) Всичкото най-най по света, че и нещо в бонус ти пожелавам :)


Йес, имам си бонус! :) Мерси, колега :)))))))))))
цитирай
15. candysays - С голямо закъснение..
16.03.2010 10:21
Честити 21 години и от мен, Габи :)
Моето пожелание ще бъде простичко - нека всичко хубаво, което си пожелаеш се сбъдва, и то не след дълго и мъчително чакане, а навреме (с други думи - по-скоро ;). Бъди щастлива!
цитирай
16. punkass - Честити 21 години и от мен, Габи :...
16.03.2010 16:02
candysays написа:
Честити 21 години и от мен, Габи :)
Моето пожелание ще бъде простичко - нека всичко хубаво, което си пожелаеш се сбъдва, и то не след дълго и мъчително чакане, а навреме (с други думи - по-скоро ;). Бъди щастлива!


Благодаря ти, Криси, страшно съм щастлива, че се отби :)))))))))))
цитирай
17. candysays - Че как :)))))))))
16.03.2010 16:28
;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: punkass
Категория: Лични дневници
Прочетен: 136337
Постинги: 34
Коментари: 350
Гласове: 1916
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930