Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2009 16:12 - Ех...
Автор: punkass Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2979 Коментари: 16 Гласове:
2



Разболявам се бавно, но сигурно, а с това се разболява и музата ми :( Исках за новата седмица да напиша нещо ново, зареждам ноутпад-а, но главата ми е толкова натежала, а очите ми толкова смъдящи, че просто нямам сили да се съсредоточа, а за история да не говорим....

Но пък ако случайно се разболея жестоко и ме пуснат от работа за няколко дни ще се озоря и ще напиша нещо!

Ух, що за безмислен постинг, сама се възмутих даже!

Айде, скорошно ми оздравяване /дано не е прасешкия/, а на вас усмивки и слънчев ден с тази песен:






Тагове:   муза,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gorivo - Дано оздравееш скоро :):)
02.11.2009 18:13
Само топли напитки, и ако намериш или имаш някой да те топли вечер...възползвай се;0):):):):)
Аде и ще чакам да видя , че си оздравяла :):)
цитирай
2. punkass - Само топли напитки, и ако намериш ...
02.11.2009 18:33
gorivo написа:
Само топли напитки, и ако намериш или имаш някой да те топли вечер...възползвай се;0):):):):)
Аде и ще чакам да видя , че си оздравяла :):)


Имам ги и двете в наличност така че почвам да се лекувам! :)))
цитирай
3. анонимен - :)
02.11.2009 18:46
това не е ли мацката от Natural Born Killers, бях забравила, че има група...
..Пожелавам ти бързо оздравяване ! :))
цитирай
4. punkass - Същата. . . колкото е яка като акт...
02.11.2009 22:15
Същата... колкото е яка като актриса, толкова и яко пее ;)
Мерси, Ани ;)
цитирай
5. анонимен - Горе главата...
03.11.2009 11:53
Пънку не'а умре:)))
Стискам палци,да се възстановиш скоро!!!
А клипчето (и мацката) са яки!!!
Поздрави!!!
цитирай
6. punkass - Пънку не'а умре:))) Стискам п...
03.11.2009 13:08
0rth0d0x написа:
Пънку не'а умре:)))
Стискам палци,да се възстановиш скоро!!!
А клипчето (и мацката) са яки!!!
Поздрави!!!


Мерси, колега, определено вдигаш настроение ;))
цитирай
7. comfy - Оздравявай!
04.11.2009 00:33
Не е прасешкия! ;))))))))))))))

лека...

к.к.
цитирай
8. punkass - Е, поне се намери някой, който да ме ...
04.11.2009 00:36
Е, поне се намери някой, който да ме успокои по този въпрос ;)
Благодаря и лека! ;))))
цитирай
9. pepso - първак,
04.11.2009 10:18
му е майката...и две силни мъжки длани...
цитирай
10. cefulesteven - Още един поне има. Моя милост. Днес ...
04.11.2009 10:42
Още един поне има. Моя милост. Днес не отиде даже на работа.
цитирай
11. punkass - Още един поне има. Моя милост. Днес ...
04.11.2009 12:16
cefulesteven написа:
Още един поне има. Моя милост. Днес не отиде даже на работа.


Ох, при теб е по-тежко щом и вкъщи си си останал.
Ще се държим здраво и дано ни мине леко.
Скорошно оздравяване, Стеф!

пепсо, имам ги и двете, и се самолекувам с тях ;)
цитирай
12. candysays - Eй!
05.11.2009 11:55
Навремето Джулиет Луис ми беше любимка! Много е странна и луда, обаче аз такива луди като нея харесвам :))) Знаех, че си е създала и група и се изявява и на музикалното поприще, но досега, честно казано, не бях попадала на нейна песен, нито на клип! Така че - благодаря ти за тоя поздрав! Сега видях най-сетне :))) И ми хареса.. Не съм очаквала нещо по-различно, напротив. Съвсем в неин стил си е това по-горе. И виж как си личи в клипа, че е актриса.. При това - много добра актриса, с вроден талант! :))) Аз съм "за" това човек да не се ограничава в един жанр само (на изкуството или въобще).. Като имаш усет и дарба- имаш! И най-хубаво е да ги /се/ разгръщаш в повече от една посоки.. Истинско е. И е от полза, като имаш вече опит на едно поприще, за следващото.. "Преквалификация" му е майката! ;) В един живот - много неща да бъдеш! През Ренесанса така е било.. Оттам и израза "ренесансова личност", каквато аз също гледам да съм ;)

Ух, извинявай, че се отплеснах с по-дълъг коментар и свободни размишления по темата ;)
Поздрави!

П.С. А ти оздравявай бързо, чу ли! :)))
цитирай
13. punkass - Кенди, мила, права си, по дяволите! ...
05.11.2009 12:28
Кенди, мила, права си , по дяволите! Джулиет е доказателство, че има всестранно развити хора, и на всичкото отгоре им се отдава да правят тези неща! А тя е съчетала две от най-добрите изкуства на света :) Много болни филми има, гласа й е с много странен, но зарибяващ акцент... А пък като пее настръхвам! Това е жена глас! :))

още един поздрав от тяхна страна за теб тогава:
http://www.youtube.com/watch?v=l8KAEPTdlRA

Усмивки!
цитирай
14. candysays - :)))
05.11.2009 17:10
Вярно, че човек настръхва.. Гласът й е като онези, обработените от "тъмната страна на живота" - наркотици, цигари, алкохол.. А такива гласове са винаги въздействащи, независимо дали са мъжки или женски..
А пък филмите.. Няма такова присъствие просто. Или поне рядко се случва. А тя го има. Не мога да забравя филмите, които съм гледала с нейно участие, и мисля, че не съм само аз.. "Калифорния", "Нос страх", "Родени убийци" и много други.. Всеки неин филм ми е въздействал силно. Това е.
И с Брад Пит бяха готина двойка - чела съм, че тя му е първата.. май почти във всякакъв смисъл.. И съм сигурна, че я е обичал много и не я е забравил. Но е много трудно да живееш и да просъществува връзката ти с някой, който е наркоман, а ти не си.. :( Обикновено (ако не и винаги) следва раздяла.. Въпреки силната обич..
Знам го от личен опит :'(

П.С. Извинявам се за това накрая, просто натам ме отведе нишката на мисълта.. Никой да не се разстройва - всичко е наред в крайна сметка! :))
цитирай
15. punkass - Разбираемо е за актьори, при тях ...
05.11.2009 17:24
Разбираемо е за актьори, при тях вихрушката на живота е страшно забързана, за мен няма истинска такава връзка в Холивуд, която да просъществува дълго. Единия трябва да е доста по-неизвестен, за да има някакъв шанс...

Криси, важното е че всички накрая са добре и са щастливи... не говоря само за Джулиет и Брад, говоря за теб и мен ;)))

Горе главата и всичко ще е окей :)))
цитирай
16. candysays - Абсолютно!
05.11.2009 17:35
:)))

П.С. Ей, тоя твоя блог много зарибяващ да коментира човек! ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: punkass
Категория: Лични дневници
Прочетен: 136228
Постинги: 34
Коментари: 350
Гласове: 1916
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930