Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2010 11:53 - Апатия
Автор: punkass Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2969 Коментари: 11 Гласове:
10

Последна промяна: 10.06.2010 11:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
И как да погледна света, когато той не гледа към мен?
И как да знам кога апатията ще ме напусне, след като нищо не идва да я замести?
Един и същи град.
Един и същи ден.
Сиво и пак сиво.

А аз съм човек. И искам да живея. Да живея и да ми харесва, че го правя.
А обстановката те смачква.
И атмосферата също.
Сиво и пак сиво.

Не съм негативна. Просто обективна.
Когато се оглеждаш и не виждаш това, от което имаш нужда, какво друго ти остава?
Остава ти да хванеш за ръка апатията.
А за другата ръка те хваща отегчението.
Сиво и пак сиво.

А ако можех да направя един голям скок и да ида другаде.
Някъде където да се почувствам жива.
И да усещам хубавите неща.
Сиво и пак сиво, обаче...

     Искам да се махна. От света! image


Тагове:   апатия,   отегчение,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - Познато ми е чувството на смазва...
10.06.2010 11:56
Познато ми е чувството на смазващият град, но волната душа, винаги ще намери начин да го надхитри.
Иначе най-лесно се бяга от света, дори не живеем в него, а в илюзията си за него.
Усмивки и стига апатия:)
Сладурана!
цитирай
2. phoenix2000 - Ми
10.06.2010 12:00
айде на море тогава :)))) махни го тоя тъп град
цитирай
3. punkass - Стеф, опитвам се, колко се опитвам ...
10.06.2010 12:03
Стеф, опитвам се, колко се опитвам само. Дано накрая има резултат това, защото започвам да губя нерви. Усмихвам се иначе, благодаря ти :)

phoenix2000, ще ходим ами, няма как! :)
цитирай
4. gothic - Габи, ако вътре в теб е цветно - няма ...
10.06.2010 16:11
Габи, ако вътре в теб е цветно - няма значение какво е около теб :)
цитирай
5. candysays - Прав е Готик..
10.06.2010 19:25
И въпреки това - ако знаеш само колко добре те разбирам.. !!! Чувствам се по абсолютно същия начин напоследък :( Твърде много неща НЕ зависят от мен и това ме съсипва.. Не мога да бъда щастлива, докато нещата стоят по този начин. Човек трябва да гради нещо (живота си най-вече!), докато и когато е млад. А не да се чувства безсилен и с вързани ръце, които кой знае кога ще бъдат развързани (от обстоятелствата в живота ти).. Все пак никога няма да имаш толкова енергия, колкото в своята младост... :( Съзнанието за това ме съсипва просто..

П.С. Та исках да кажа просто - не си сама..
цитирай
6. punkass - Готик, аз съм си цветна личност по ...
11.06.2010 10:02
Готик, аз съм си цветна личност по принцип и винаги държа фронта, спор няма, благодаря ти! :)

Криси, точно го каза! Абсолютно пресъздаде моите мисли! Дори и да имам желание и воля - просто понякога наистина не зависи от мен. Тъпча на едно място, чувствам сякаш животът е спрял. А не е хубаво, млад човек съм, тепърва трябва да грабя шепи от него! Знам и се надявам, че това е просто някакъв кофти период и ще се случи нещо ново и интересно, което да ме удари в главата! Само се надявам да е скоро, защото не ми влияе добре психически и съм ужасна компания в момента :))))

Благодаря ви за подкрепата, страхотни сте! :)))
цитирай
7. candysays - Дано, дано отново потече животът ни.. И аз го чувствам като спрял..
11.06.2010 10:31
И да ни се случват нови и хубави неща, които да вливат живот във вените ни! И аз това чакам.. Дано не си останем само с чакането :) Все някога.. Стискам палци и за теб, и за себе си и за всички като нас в момента!! :)
цитирай
8. doriana - Сори, трябва да стоиш тук, затова си ...
18.06.2010 12:03
Сори, трябва да стоиш тук, затова си избрала да се родиш в тоя свят дето е сиво и пак сиво...Няма как! Тръгването оттук си има времето, смисълът е - да поостанеш известно време, щото май има за какво?
:)
цитирай
9. punkass - Сори, трябва да стоиш тук, затова си ...
18.06.2010 16:48
doriana написа:
Сори, трябва да стоиш тук, затова си избрала да се родиш в тоя свят дето е сиво и пак сиво...Няма как! Тръгването оттук си има времето, смисълът е - да поостанеш известно време, щото май има за какво?
:)


Хаха, има за какво, но понякога и то не е достатъчно :)
цитирай
10. 0rth0d0x - с риск да превърна апатията в депресия
16.07.2010 15:01
ще цитирам (то даже не е и цитат, щото помня смисъла само) любимия ми (от тийнейджърските години) автор Хенри Милър, че винаги оставяме нещо за утре, винаги чакаме нещо, което трябва да стане утре а утре е шибания мост по който вървим и никога няма да дойде...
тва трябваше да се пъхне в контекста на изречението от поста ти :

"Един и същи ден. " ама не съм много умел в писаниците.

Нещо такова-иначе stay cool, деа-нали си пънкарче все пак!!!
Поздрави Пънки и хед ъп маа фака! :)
цитирай
11. punkass - ще цитирам (то даже не е и цитат, щото ...
19.07.2010 13:41
0rth0d0x написа:
ще цитирам (то даже не е и цитат, щото помня смисъла само) любимия ми (от тийнейджърските години) автор Хенри Милър, че винаги оставяме нещо за утре, винаги чакаме нещо, което трябва да стане утре а утре е шибания мост по който вървим и никога няма да дойде...
тва трябваше да се пъхне в контекста на изречението от поста ти :

"Един и същи ден. " ама не съм много умел в писаниците.

Нещо такова-иначе stay cool, деа-нали си пънкарче все пак!!!
Поздрави Пънки и хед ъп маа фака! :)


човек сам си го прави, то си е така...

куул съм си аз, не мога да не съм, дори и апатична ;D

Благодаря и хед-а ще е ъп надявам се скоро ;]
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: punkass
Категория: Лични дневници
Прочетен: 136277
Постинги: 34
Коментари: 350
Гласове: 1916
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930