Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2010 10:02 - Злоупотреба!!!
Автор: punkass Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10991 Коментари: 58 Гласове:
18



Винаги съм мразела плагиати, хора, крадящи чуждо изкуство, талант или т.н.
Но това да си сложиш лична снимка на някой истински, реален човек за твоя профилна снимка вече е абсурдно!!!


n33dles.blogspot.com/


Това съм аз на снимката, а тази Теодора Петрова нямам представа коя е. Би трябвало да го приема за комплимент, но от няколко дни съм в ужасно настроение заради това. Писах й коментар, изчаках няколко дни да реагира, нищо. Днес писах на Гугълци, дано те поне реагират, защото това си е злоупотреба с човешки права!!!!!


Не знам как може да има толкова прости и комплексирани хора.......




Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ....
26.04.2010 10:05
Просто гавра наистина!
За съжаление, потъпкването на правата в тази страна, не само е ежедневие, но и хоби!
цитирай
2. punkass - По-болно ще ми стане ако Google не ...
26.04.2010 10:08
По-болно ще ми стане ако Google не реагират на оплакването ми...
цитирай
3. анонимен - ....
26.04.2010 10:11
Дано реагират, иначе говори лошо за онези, които поддържат сайта...Но това,че дават трибуна, не означава, че се вслушват в мнения. И все пак...
цитирай
4. pilcho - ...
26.04.2010 10:17
Много странно! А ти как попадна на блога й?
цитирай
5. punkass - Един приятел, който също е блогър го ...
26.04.2010 10:18
Един приятел, който също е блогър го намерил случайно. И ми прати линк-а, за да ме пита дали това не е моята снимка...
цитирай
6. cefulesteven - Тролщина. Не се случва за първи път. ...
26.04.2010 10:20
Тролщина. Не се случва за първи път. Преди време даже написах един разказ: "Профилът", в основата му подобна случка. Не знам дали е от деактивираните, вече им изгубих представа, но това няма значение. Мислех си, че познавам донякъде човешката душа, но не предполагах каква кал, помия и злъч, са се натрупали, трябваше ми време в интернет, за да се уверя. Но лошото само по себе си, не са тролите, а масовите заблуди/страшно удобни/, че жертвата винаги е виновна, че за да сме добри трябва да толерираме и злото. Бърка се и мазна политичност със смиреност. А садо - забавленията на лумпен, който не може да му стане без да нагруби или нарани, на мишка без достоинство която се крие зад анонимност и сее раздори за оправдателна все с нещо си. И тъй като интернет и в България вече си даде жертви, един млад човек умря, а друг си разби живота, че го е убил, а никой не се постресна, не знам дами и господата толириращи агресията дали ще са така толерантни, ако станат жертва те или детето им, но въпрос на време е да се случи нещо драстично отново.
цитирай
7. bapha - ДГД
26.04.2010 10:21
приемай го като комплимент :))))
която и да е...
свиркай си ;)
цитирай
8. raders - не се
26.04.2010 10:24
:) Не се притеснявай; ако е само снимката не е плагиатство. Вероятно е грозничко момичето, а тебе те е харесало, та за това иска да се покаже в по-подходящ вид, за да впечатли някой виртуален Ромео. Ти наистина си хубава и трябва да бъдеш великодушна с по-грозничките. Привет!
цитирай
9. punkass - Стеф, много си прав. Абсолютна т...
26.04.2010 10:24
Стеф, много си прав. Абсолютна тролщина, която няма оправяне.

bapha, много хора ми го казаха и все пак не мога да го приема така. Обидно ми е...
цитирай
10. анонимен - ...преди време
26.04.2010 10:24
Стефан / cefuleesteven / сигурно помни, бях подел една инициатива "Открити лица".
Снимките да отговарят на хората, които стоят зад тях....
цитирай
11. punkass - :) Не се притеснявай; ако е само с...
26.04.2010 10:28
raders написа:
:) Не се притеснявай; ако е само снимката не е плагиатство. Вероятно е грозничко момичето, а тебе те е харесало, та за това иска да се покаже в по-подходящ вид, за да впечатли някой виртуален Ромео. Ти наистина си хубава и трябва да бъдеш великодушна с по-грозничките. Привет!



Злоупотреба си е с лични данни. Дали като информация, дали като визия и самоличност, няма никакво значение. И все пак един трезвомислещ човек би си сложил картинка или някаква актриса/певица, но не и да открадне от нечий профил снимка. Грозна негрозна, това не я оправдава. Не се имам за хубава, но не се и лаская. И я си представи, че тоя виртуален Ромео ме срещне по улиците и каже "Ооо, Теди, как е блога, отдавна копнеех да се запозная с теб" ... Грозно е.
цитирай
12. punkass - Стефан / cefuleesteven / сигурно ...
26.04.2010 10:28
starbuck69 написа:
Стефан / cefuleesteven / сигурно помни, бях подел една инициатива "Открити лица".
Снимките да отговарят на хората, които стоят зад тях....



Абсолютно подкрепям това! По-добре да си без снимка, отколкото с чужда...
цитирай
13. meow - .
26.04.2010 10:30
Да, все едно като си сложиш данните или каквато и да е информация в интернет не ги пускаш на произвола на съдбата... + че говорим за България, където по никакъв начин не можеш да си защитиш правата при злоупотреба. Не разбирам как се изненадвате..
цитирай
14. punkass - Да, все едно като си сложиш данните ...
26.04.2010 10:31
meow написа:
Да, все едно като си сложиш данните или каквато и да е информация в интернет не ги пускаш на произвола на съдбата... + че говорим за България, където по никакъв начин не можеш да си защитиш правата при злоупотреба. Не разбирам как се изненадвате..



И това го има... Явно не съм очаквала да се падна на някой, толкова комплексиран...
цитирай
15. cefulesteven - Стефан / cefuleesteven / сигурно ...
26.04.2010 10:43
starbuck69 написа:
Стефан / cefuleesteven / сигурно помни, бях подел една инициатива "Открити лица".
Снимките да отговарят на хората, които стоят зад тях....



Помня, даже мисля, че още ми е в блогвълните.
цитирай
16. cefulesteven - Да, все едно като си сложиш данните ...
26.04.2010 10:48
meow написа:
Да, все едно като си сложиш данните или каквато и да е информация в интернет не ги пускаш на произвола на съдбата... + че говорим за България, където по никакъв начин не можеш да си защитиш правата при злоупотреба. Не разбирам как се изненадвате..


Не се ли стига до голям абсурд? Да се крием като мишки от мишките.
И така не се ли обезсмисля изобщо джокера да бъдем свободни който ни дава интернет? И кой има интерес да живеем скришом, да не се показваме? На последното, уверих се, че няма еднозначен отговор. И хубаво е, всеки който му е останало малко сърце да се попита: "имам ли интерес някой да се оттегли оттук - оттам?". А всеки, който му е останало малко разум да се досети, че както агресията ескалира, накрая ще се разрешат някои въпроси с бухалките. И ще му хареса ли? И тогава да играе адвокат на тролирането и агресията от страна не само на тролите.
цитирай
17. meow - Не се ли стига до голям абсурд? Да ...
26.04.2010 11:34
cefulesteven написа:

Не се ли стига до голям абсурд? Да се крием като мишки от мишките.
И така не се ли обезсмисля изобщо джокера да бъдем свободни който ни дава интернет? И кой има интерес да живеем скришом, да не се показваме? На последното, уверих се, че няма еднозначен отговор. И хубаво е, всеки който му е останало малко сърце да се попита: "имам ли интерес някой да се оттегли оттук - оттам?". А всеки, който му е останало малко разум да се досети, че както агресията ескалира, накрая ще се разрешат някои въпроси с бухалките. И ще му хареса ли? И тогава да играе адвокат на тролирането и агресията от страна не само на тролите.


Никой не е казал,че трябва да се криеш. Въпросът е,че би следвало елемнтът на изненада да липсва като се има предвид, че всички сме наясно при какви условия споделяме личната си информация. А свободата, която в случая получаваме в замяна, до голяма степен се доближава до представата за 'свободия'. И естествено съдейки спрямо емоционалното ни и интелектуално
развите следва, че пълната свобода не може да бъде достигната, защото просто не сме на това ниво, в което да можем да се насладим на едно първично и чисто усещане като свободата. Именно затова тя трябва да бъде ограничена по някакъв начин, с подходящите мерки, за да не се стига до тези злоупотреби. Или съответно, както ти каза, да се крием като мишки, след като реални действие не
можем или не искаме да предприемем.
цитирай
18. cefulesteven - Не се ли стига до голям абсурд? Да ...
26.04.2010 11:45
meow написа:
cefulesteven написа:

Не се ли стига до голям абсурд? Да се крием като мишки от мишките.
И така не се ли обезсмисля изобщо джокера да бъдем свободни който ни дава интернет? И кой има интерес да живеем скришом, да не се показваме? На последното, уверих се, че няма еднозначен отговор. И хубаво е, всеки който му е останало малко сърце да се попита: "имам ли интерес някой да се оттегли оттук - оттам?". А всеки, който му е останало малко разум да се досети, че както агресията ескалира, накрая ще се разрешат някои въпроси с бухалките. И ще му хареса ли? И тогава да играе адвокат на тролирането и агресията от страна не само на тролите.


Никой не е казал,че трябва да се криеш. Въпросът е,че би следвало елемнтът на изненада да липсва като се има предвид, че всички сме наясно при какви условия споделяме личната си информация. А свободата, която в случая получаваме в замяна, до голяма степен се доближава до представата за 'свободия'. И естествено съдейки спрямо емоционалното ни и интелектуално
развите следва, че пълната свобода не може да бъде достигната, защото просто не сме на това ниво, в което да можем да се насладим на едно първично и чисто усещане като свободата. Именно затова тя трябва да бъде ограничена по някакъв начин, с подходящите мерки, за да не се стига до тези злоупотреби. Или съответно, както ти каза, да се крием като мишки, след като реални действие не
можем или не искаме да предприемем.



100% съгласен.

цитирай
19. 0rth0d0x - Боже, Пънки - не се впечатлявай така!
26.04.2010 12:38
Дори трябва да те ласкае това - предполагам че въпросния потребител просто е търсил/а снимка на симпатично девойче :)
Наздраве!!!
цитирай
20. punkass - Дори трябва да те ласкае това - пр...
26.04.2010 12:44
0rth0d0x написа:
Дори трябва да те ласкае това - предполагам че въпросния потребител просто е търсил/а снимка на симпатично девойче :)
Наздраве!!!


Ами не знам, малко ми е кофти, все едно този блог е мой, разбираш ли. Дано случайно да ме е намерила, щото ако се окаже, че ме познава.. много ще съжелява.
цитирай
21. kass - punkass
26.04.2010 13:09
дано се реши въпроса, не трябва да се допуска ползването на чужди снимки, кой знае зад твоето лице, кой какви мисли ще изкаже. Стискам палци дано се реши проблема скоро.
цитирай
22. punkass - дано се реши въпроса, не трябва да се ...
26.04.2010 13:14
kass написа:
дано се реши въпроса, не трябва да се допуска ползването на чужди снимки, кой знае зад твоето лице, кой какви мисли ще изкаже. Стискам палци дано се реши проблема скоро.


Точно това ме притеснява! Всички ще си мислят, че тя изглежда така. Нищо чудно да открият моя блог и да кажат "Оо, ама ти имаш още един блог"...
цитирай
23. panazea - Ами тя иска да се представи за тебе!
26.04.2010 13:26
Сигурно е грозна , горката!
Някъде крадат и самоличност! Не си попълвайте трите имена , адреса и лични данни в интернет!
Момиче , подкрепям те напълно! Само кажи как бих могла !
Поздрав!
цитирай
24. punkass - Сигурно е грозна, горката! Ня...
26.04.2010 13:39
panazea написа:
Сигурно е грозна , горката!
Някъде крадат и самоличност! Не си попълвайте трите имена , адреса и лични данни в интернет!
Момиче , подкрепям те напълно! Само кажи как бих могла !
Поздрав!



Благодаря много! Само и единствено самата героиня и Гугълци биха могли да ми помогнат за съжаление.

Радвам се, че ме подкрепяте!
Поздрави ;)
цитирай
25. mamas - Имаш и моята морална подкрепа!
26.04.2010 14:07
Но си права, че няма как да ти помогнем по друг начин, освен морално.

Успех!
цитирай
26. punkass - Но си права, че няма как да ти помо...
26.04.2010 14:15
mamas написа:
Но си права, че няма как да ти помогнем по друг начин, освен морално.

Успех!


Морално също сте ми достатъчни :)

Благодаря, mamas, благодаря!
цитирай
27. mikino - Ужасно е!
26.04.2010 14:24
Явно я е срам да се покаже, но за това си има начини - в гугъл снимки колкото ще! Защо трябва да ползва чуждо лице? Въпреки, че много хора си харесват някой случаен фотос и го лепват като собствен, това за мен е недопустимо! Нека бъде всичко друго, но не и лицето!
цитирай
28. punkass - 100% не ми е намерила снимката в Г...
26.04.2010 14:29
100% не ми е намерила снимката в Гугъл. Видяла е някъде профила ми и си е избрала снимка. Това прави постъпката й още по-долна!
цитирай
29. rpatel - Ама вместо да се нервираш трябва да ...
26.04.2010 14:30
Ама вместо да се нервираш трябва да си доволна. Това означава, че си красива! Защото обикновенно хората, които имат коплекси спрямо външността си слагат снимка на някой, които според тях е красив! А и я разгледай тук в блога какво е. Колко хора са си сложили снимки на известни личности! Само, дето на всички ни е ясно, че въпросната холивудска звезда не пише тук. И това е разликата. Но реално погледнато е същото. Момичето е сложило твоя снимка, защото иска да прилича на теб! Или поне да накара другите да вярват, че изглежда така. Така, че вместо да се нервираш, не че не е дразнещо де, приеми го като комплимент. Явно, тази ми завижда и иска да прилича на мен или нещо такова. И тогава ще погледнеш на нещата от веселата им страна. В крайна сметка си имаш фен! Не е ли прекрасно? :-))
цитирай
30. mikino - 100% не ми е намерила снимката в Г...
26.04.2010 14:33
punkass написа:
100% не ми е намерила снимката в Гугъл. Видяла е някъде профила ми и си е избрала снимка. Това прави постъпката й още по-долна!

Ами ако е така, както казва rpatel , това трябва само да те радва, но въпреки всичко ми се струва нередно.
цитирай
31. cindy - Хич не смятам, че трябва да си доволна,
26.04.2010 14:35
както те съветват тука людете :) Отначало и на мен ми се видя смешно за какво си тръгнала да се коркаш.
Обаче като си помислих как бих се почувствала, ако някой ми тафне примерно розата от аватара, защото това си е авторска снимка, се усетих колко бих се ядосала.
Или която и да е снимка, дори не става дума за физиономията ми. То и затова не се показвам по нето, нищо че съм лична убавица! :))))
цитирай
32. punkass - Ами не, не е. Виждам, че се опитваш да ...
26.04.2010 14:36
rpatel, aми не, не е. Виждам, че се опитваш да го видиш от положителната цена, но аз съм човека, който най-малко обича комплиментите. То аз имам комплекси, камо ли това девойче, ама чак пък толкова... Не го приемам като комплимент, ужасена съм как някой може да направи нещо подобно и да не му пука от това. Трябва или да си много глупав или просто неадекватен. Да си беше сложила Риана или Аврил Лавин.
И това не я прави фен. Прави я крадла.
Радвам се, че се опитваш да видиш ситуацията откъм веселата страна, но ти си ти, аз съм си аз. Не мога, дори и да се опитвам. Това за мен е обидно :)
цитирай
33. punkass - както те съветват тука людете :) ...
26.04.2010 14:38
cindy написа:
както те съветват тука людете :) Отначало и на мен ми се видя смешно за какво си тръгнала да се коркаш.
Обаче като си помислих как бих се почувствала, ако някой ми тафне примерно розата от аватара, защото това си е авторска снимка, се усетих колко бих се ядосала.
Или която и да е снимка, дори не става дума за физиономията ми. То и затова не се показвам по нето, нищо че съм лична убавица! :))))


Ето, виждаш ли :) И аз сигурно бих го погледнала от смешната страна, ако не се беше случило на мен. Но човек би се засегнал ако му крадат изкуството, камо ли пък самоличността!
цитирай
34. rpatel - Права си. Честно да си призная и на ...
26.04.2010 14:56
Права си. Честно да си призная и на мен ще ми е неприятно в такава ситуация. Не толкова заради снимката, а заради фактът, че всеки може да се добере до моята лична информация и да я използва както намери за добре. Ами ако утре някой успее да се добере по някакъв начин до ЕГН ми или до номера на личната ми карта? Колко проблеми може да ми създаде! А за снимката, ами не ми се е случвало да ми крадат снимка, но да, сигурно ще е неприятно да се налага да обяснявам на приятели и познати, че това не е моя блог и всъщност нямам нищо общо нито с него, нито с авторката му. Но понеже и без това няма какво толкова да направиш освен да се надяваш, че въпростоно момиче ще се съгласи да промени снимката, поне се опитай да не го взимаш толкова навътре. Точно за това го и написах горния коментар, да се опитам малко да те разведря. Жалко, че не съм успяла. Надявам се проблемът да се реши бързо и никога повече да не изпадаш в такова положение! Успех!
цитирай
35. gneven1 - учудващо
26.04.2010 15:03
интересна тема и разтърсваща новина! каква лична информация и злоупотреба с нея , все пак сме в ИНТЕРНЕТ пространството . Ако някой се страхува да не му откраднат снимката не я слага на място , от което дори не се налага да я крадеш. Признавам си и аз бих откраднал фотография ( не твоята ) , ако я намеря за впечатляваща - е , няма да си я сложа на профила , но това е само защото се намирам за неотразим , с този мой красив белег на веждата( не е от героичен двубой , просто едно куче на настъпи преди години:)) и разбира се блестящите ми топли кафяви( разбирай зелени) очи. Наистина не разбирам дълбочината на проблема , за което се извинявам , но ми се струва смешно да говорим за защита на личните данни , на място , което само по себе си е източник на точно такива данни , при това съвсем безплатно и безвъзмездно
цитирай
36. mikino - Относно злоупотребите в интернет ...
26.04.2010 15:14
Относно злоупотребите в интернет пространството, би трябвало да има правила. Но ако има правила, те трябва да важат за всички сайтове без изключение.
Аз също бих се вбесила, в момента в който видя своя авторска снимка или текст с името на друг човек и бих съзирала това. Не заради това, че не искам да се публикуват, а просто защото те са авторски - мои, създадени в следствие на лични чувства и намерения!
А колкото до ползването на "чуждо лице", както се изразих в предния си коментар, виждала съм много такива аватари. Склонна съм да разбера идолопоклонниците, избрали снимки на известни личности, но в случай, че някой се възползва от лицето на обикновен, нищо не подозиращ човек, това изглежда някак си странно и не е много комфортно, най-малко от гледна точка на това, че някой може да си помисли, че зад еди кой си блог стоя аз.......а това изобщо да няма нищо общо с истината. Неприятно е.
цитирай
37. varg1 - сигурно е
26.04.2010 15:15
някои твои любовник
цитирай
38. punkass - rptel, поуспокоих се малко, все пак ...
26.04.2010 15:20
rptel, поуспокоих се малко, все пак минаха няколко дни, само дано очакванията ми бъдат оправдани, благодаря ти :)

gneven1, разбирам много добре, че след като качвам лична информация в интернет, то тя е на общо достояние и т.н. Просто сигурно не съм очаквала на мен да се случи някога и то с лична снимка - което си е направо шах и мат.

Ще се оправя някак с проблема, ако не - здраве да е. Нямам правата сама да извърша каквото и да е, за съжаление.
цитирай
39. punkass - някои твои любовник В грешка ...
26.04.2010 15:22
varg1 написа:
някои твои любовник


В грешка си. Любовница е, като съдя по информацията ;)

mikino, да, права си, изглежда някак нередно и некомфорно.
цитирай
40. анонимен - punkass
26.04.2010 15:54
За съжаление в интернет всеки прави каквото си иска, един осмива хора като публикува техни снимки като ги краде от блоговете и, втори ги обижда, трети ти копира ника, а четвъртите са в твоя случай.
От години в блога се случват такива неща, за жалост именно заради тези глупости,много свестни хора си тръгнаха!
Няма оправия, Абсурдна ни държавата, абсурден ни и блога! :(
цитирай
41. punkass - За съжаление в интернет всеки прави ...
26.04.2010 16:28
grobarq написа:
За съжаление в интернет всеки прави каквото си иска, един осмива хора като публикува техни снимки като ги краде от блоговете и, втори ги обижда, трети ти копира ника, а четвъртите са в твоя случай.
От години в блога се случват такива неща, за жалост именно заради тези глупости,много свестни хора си тръгнаха!
Няма оправия, Абсурдна ни държавата, абсурден ни и блога! :(


Toва няма да ме спре да продължа да си публикувам. Ако не се получат нещата както трябва, това значи че администрацията куца и ми пада доверието тотално. Просто не искам някой да създава нещо, отговаряйки с моя самоличност.
цитирай
42. dorichela - И при мен имаше такова нещо. . даже ...
26.04.2010 17:13
И при мен имаше такова нещо.. даже цял профил, че и истинския ми телефон даваха... нета е кофти нещо! :) И аз се нервих, ама.... просто им теглих едни пловдивски.. :)
цитирай
43. despinida - Регистрирацията в Блог.бг или на друго Уеб-място,
26.04.2010 17:26
изисква потребителя, предварително да приеме Условията за ползване на сайта, което става с едно невинно, на пръв поглед кликване върху едно ню-ню-полечце...без него - няма регистрация.
punkass, върни се обратно там и прочети какви са условията, с които си се съгласила. Създателите на сайта не са виновни, те добросъвестно са те предупредили какво евентуално може да се случи, ако публикуваш снимки и лични данни...

Поздрави и бъди по-предпазлива в бъдеще !
цитирай
44. punkass - Еми свърши вече. Квото съм дала, ...
26.04.2010 18:10
Еми свърши вече. Квото съм дала, дала. Квото са ми взели - взели. Дано не се повтаря за в бъдеще и да няма причина да се ядосвам повторно.
цитирай
45. varg1 - в
27.04.2010 00:05
да знам аз коя е таз любовница пет деца ще й направя
цитирай
46. punkass - да знам аз коя е таз любовница пет ...
27.04.2010 08:32
varg1 написа:
да знам аз коя е таз любовница пет деца ще й направя


Ами пиши й. Може пък на теб да отговори.
цитирай
47. gothic - punkass
27.04.2010 11:28
Питая значи здравословна завист къвм теб! Що на мене някой не ми гепне фотоса? Щото няма толкова прости, че да се излагат така, даже и пари да им предлагам. ;) Ами друже, ти си млада и готина - затова! И аз както и преднокоментиралите ще ти кажа - приеми събитието откъм веселата му страна, колкото и да е трудно. Да се ядосваш, означава сама да се наказваш за простотиите на другите. Има и друго - ако сама се впрягаш, на другите не им остава нищо друго, освен да те яхнат. Бъди спокойна, нещата ще дойдат по местата си. Бай дъ уей, от днес пускам една серийка, която кореспондира много добре с никчето ти ;)
цитирай
48. punkass - gothic, благодаря за позитивното ...
27.04.2010 12:03
gothic, благодаря за позитивното включване!

С дните започвам да се успокоявам и да ти кажа честно - ако не я махне снимката - нищо, аз като гледам блога й няма да просперираа и няма да се разпространи невярната информация. Комплименти съм получавала, но виж, такъв точно не съм очаквала някога ;)))

Ще проверя серийката, мерси отново, gothic ;]]]
цитирай
49. gothic - Намини след 12, 30. тогава ще излезе ...
27.04.2010 12:04
Намини след 12,30. тогава ще излезе първият постинг :)
цитирай
50. анонимен - А ти защо си си наплякала снимки из ...
27.04.2010 13:39
А ти защо си си наплякала снимки из целия интернет? Като не искаш да ти ги крадат, не ги слагай или ги защити от копиране...к'во ревеш тука само? Защо мен никой не ме краде?
цитирай
51. punkass - А ти защо си си наплякала снимки из ...
27.04.2010 13:46
анонимен написа:
А ти защо си си наплякала снимки из целия интернет? Като не искаш да ти ги крадат, не ги слагай или ги защити от копиране...к'во ревеш тука само? Защо мен никой не ме краде?


Ами сложила съм снимки във facebook, myspace и това е. И как да ги защитя от копиране ако мога да попитам? Както казах - не споря, че чрез интернет можеш да откраднеш всичко, въпроса е защо по толкова нагъл и малоумен начин е станало това....

Теб никой не те краде, щото явно не си красавец ;)
Ще рева, ако ти пречи, не чети.
цитирай
52. анонимен - ...
28.04.2010 22:24
Ти затова ли ревеш, за да ни докажеш, че си красавица?
Ами не си. А снимките има начин да се защитят, но ще оставя някой по-красив да те научи как.
цитирай
53. punkass - Ти затова ли ревеш, за да ни докажеш, ...
29.04.2010 10:40
анонимен написа:
Ти затова ли ревеш, за да ни докажеш, че си красавица?
Ами не си. А снимките има начин да се защитят, но ще оставя някой по-красив да те научи как.


Благодаря за експертната ти оценка, наистина затова се опитвах да привлека внимание...
цитирай
54. cefulesteven - Ти затова ли ревеш, за да ни докажеш, ...
29.04.2010 13:27
анонимен написа:
Ти затова ли ревеш, за да ни докажеш, че си красавица?
Ами не си. А снимките има начин да се защитят, но ще оставя някой по-красив да те научи как.


Няма да се учудя, ако ти си откраднал/а/ снимката. В стилът е на анонимен безличник, който няма кураж да покаже лице, но за сметка на това има наглост да дава оценки на лице, което радва с красотата си. Има за какво да завиждаш, такова усещане, каквото предизвиква с една снимка, с нищо не можеш да предизвикаш, затова лееш злъч.

Проблемът ти е, че punkass е секси, че е харизматичка, че е симпатяга, че е очарование, изкушение, вдъхновение и поезия. Проблемът ти е, че има такива като нея, а ти оставаш в своя скришен свят, заключен в комплексите си и болката, която с грубите си думи искаш да накарат и другите да изпитат. За да не си сам с нея. Проблемът ти е, че се чувстваш ограбен от такива като нея. Принебрегнат от природата и Господ, от човешкото внимание. И мразиш, мразиш, мразиш. Ей, това ти е проблема!
цитирай
55. punkass - Благодаря за подкрепата, Стеф! И за ...
29.04.2010 13:35
Благодаря за подкрепата, Стеф! И за хубавите думи...

Не искам да се включвам в спор с Анонимния, то това, че не се е вписал с име говори достатъчно за него и за комплексарските му изблици. Като не ме харесваш, не влизай, не пиши, ходи си при модела, който чукаш и не се занимавай с мен. Винаги съм се чудила защо по дяволите ако нещо не те кефи задължително трябва да се заядеш? Такива хора не ги разбирам...
цитирай
56. cefulesteven - Благодаря за подкрепата, Стеф! И за ...
29.04.2010 14:35
punkass написа:
Благодаря за подкрепата, Стеф! И за хубавите думи...

Не искам да се включвам в спор с Анонимния, то това, че не се е вписал с име говори достатъчно за него и за комплексарските му изблици. Като не ме харесваш, не влизай, не пиши, ходи си при модела, който чукаш и не се занимавай с мен. Винаги съм се чудила защо по дяволите ако нещо не те кефи задължително трябва да се заядеш? Такива хора не ги разбирам...


И аз много, много им се чудя. Най-вероятно са хора - диктатори в личния си живот, крайно ограничени, неспособни да възприемат различието и наличието на чужди вкусове. Изблиците им в мрежата са техният кръстоносен поход срещу естественото от което се чувстват ограбени, че не ги е създало божества, които да направят света по свой образ и подобие, а най-раздразнени са от нечия красота или способности, понеже нямат власт над тях, понеже чувстват най-често недостига им. И стига се до това извращение да си вярват, че бялото е черно, красивото - грозно и така нататък. А спотаен като мишка, най-лесно е да замеряш с маскарлъците си, някого. С надеждата да оцапаш с това което е в теб нечие чуждо пространство, каквото е в случая.

И сега като надниквам в главата му ми се повръща и усещам, че не съм първия повърнал там.

Осакатено същество, умира от ревност, че ти си харесвана, а то не.
цитирай
57. damnation - Май още няма реакция от гугъл, ама то ...
18.05.2010 14:03
Май още няма реакция от гугъл, ама то от тях да чакаш реакция....
Дреме ти на шишарката, на снимката си хубава, онзи блог ми се чини - няма да просперира, пък и не трябва да храним троловете.
Поздрави Пънки :)
цитирай
58. punkass - О, да, аз се отказах отдавна да се ...
18.05.2010 14:08
О, да, аз се отказах отдавна да се занимавам. 2 пъти писах - нищо. От девойката действие - тц. Блогът няма да просперира наистина, аз съм си хубава, така че нека седи, вече ми е все едно :)

Поздрави и усмивки и на теб, колега ;)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: punkass
Категория: Лични дневници
Прочетен: 136149
Постинги: 34
Коментари: 350
Гласове: 1916
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930