Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2009 10:57 - Желана илюзия.
Автор: punkass Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2055 Коментари: 6 Гласове:
4



Когато се събудя сутрин, аз знам че си бил до мен през нощта - нищо, че другата част на леглото седи изрядно пригладена.
Когато пия кафе по измачкана тениска, аз знам че и ти отпиваш от твоята чаша, седнал до мен - нищо, че тази чаша е чиста и прибрана на рафта.
Когато съм в банята и си мия зъбите, аз знам че ти се опитваш да се вредиш пред огледалото, за да се избръснеш - нищо, че дори самобръсначката седи все още неизползвана в аптечката.
Когато говоря с някой по телефона, аз знам, че ти ме изчакваш на другата линия - нищо, че дори ти нямам номера вече.
Когато съм на работа и обядвам в почивката си, аз знам, че си дошъл, за да споделиш твоята почивка с моята - нищо, че седя сама на масата.
Когато вечер пазарувам в магазина, аз знам че ти буташ пазарската количка след мен и мърмориш, че се бавя - нищо, че съм взела просто малка кошница, достатъчна за покупките на една самoтна жена.
Когато след вечеря гледам телевизия с чаша вино в ръка, аз знам че ти си ме прегърнал и от време на време допираш устни до челото ми - нищо, че съм се сгушила сама в единия ъгъл на дивана.
Когато си лягам вечер, аз знам, че ти лягаш до мен, галиш ме и след минути се отдаваме на бурен секс - нищо, че съм се завила през глава и плача, плача...    

image


Тагове:   илюзия,   желание,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - Не, не е илюзия. Повече от реалното, ...
02.09.2009 11:09
Не, не е илюзия. Повече от реалното, което наричаме често: "реално" е. Много са прегърнатите без участие на мисълта, а това е илюзия за прегръдка.

Толкова, толкова познато ми усещане си описала...

цитирай
2. punkass - Толкова е желано, че се усеща наи...
02.09.2009 12:02
Толкова е желано, че се усеща наистина, въпреки, че всичко е в главата й... Но пък така не е сама.

Познато е да, и при мен, нищо че се е случвало и когато съм обвързана, просто толкова свикваш към най-ценното си, че дори и сам все още го усещаш.
цитирай
3. анонимен - О,Боже!!!
29.09.2009 14:51
Това съм го пропуснал...толкова е силно,и някак близко...на всичкото отгоре е адски депресив,а аз обичам такива емоции.
Поздрави,punkass !!!
цитирай
4. punkass - Това съм го пропуснал. . . толкова е ...
30.09.2009 12:51
0rth0d0x написа:
Това съм го пропуснал...толкова е силно,и някак близко...на всичкото отгоре е адски депресив,а аз обичам такива емоции.
Поздрави,punkass !!!


:))) Трогната съм!
цитирай
5. bapha - баси якия текст
07.01.2010 18:56
безумие... желано...
поздрав
цитирай
6. punkass - безумие. . . желано. . . поздрав ...
08.01.2010 00:24
bapha написа:
безумие... желано...
поздрав



Абсолютното безумие...
благодаря!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: punkass
Категория: Лични дневници
Прочетен: 136239
Постинги: 34
Коментари: 350
Гласове: 1916
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930